sobota, 21 września 2013

Pięć pytań do pisarza - Maja Porczyńska - Szarapa



1. Najważniejsze spotkanie z drugim człowiekiem.

Każde spotkanie z drugim człowiekiem jest dla mnie ważne, a już tak mam, że ludzie lubią mnie zaczepiać, pytać o godzinę, komunikację miejską czy drogę. Chyba wzbudzam zaufanie . Dla mnie zawsze liczył i będzie liczył się człowiek, chociaż nie zawsze kontakty te są pozytywne, moja wiara w człowieczeństwo jest jak skała, bo na ogół spotyka mnie wiele sympatii od innych ludzi, a ja wierzę, że dobro się rozmnaża, a zło dzieli.

 2. Książka, do której wracasz.

Jest ich wiele, ale zdecydowanie moją najukochańszą powieścią jest "Komu bije dzwon" E. Hemingwaya. Niektóre fragmenty w oryginale znam na pamięć.


3. Twoje miejsce na ziemi.

To dawne ujście źródełka w Arturówku pod Łodzią, San Pedro la Laguna nad jeziorem Atitlan (jeszcze kiedyś tam wrócę, tak sobie obiecałam) i Amsterdam, a także mieszkanie moich dziadków, w którym spędziłam większą część życia.


4. Twoje największe marzenie.

Uwielbiam podróże, a tyle miejsc wciąż nie zwiedziłam.


5. Zwierzę, które odegrało najważniejszą rolę w Twoim życiu.

Suczka mojej przyjaciółki, która swoją psią miłością i wrażliwością osuszyła kiedyś moje łzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz