poniedziałek, 23 września 2013

Pięć pytań do pisarza - Kasia Bulicz-Kasprzak


1. Najważniejsze spotkanie z drugim człowiekiem.

Dla mnie najważniejszym spotkaniem z drugim człowiekiem było spotkanie z moim mężem.

2. Książka do której wracasz?

 Jeśli czas pozwoli (bo zawsze są nowe w kolejce) wracam do wspomnień Jamesa Herriota, do sztuk Shakespeare'a, do "Trzech panów w łódce". I do "Anny Kareniny" z nadzieja, że może tym razem uda mi się ją przeczytać w całości.


3. Twoje miejsce na ziemi.

Moim miejscem na ziemi zawsze jest mój dom. I nie mam tu na myśli czterech ścian, ale przestrzeń w której żyją moi najbliżsi, moje zwierzęta, rośliny i książki.


4. Twoje największe marzenie.

Nie mam marzeń, tylko takie ogólne pragnienie spokoju i bezpieczeństwa.


5. Zwierzę, które odegrało najważniejszą rolę w twoim życiu.

Każde zwierzę, które pojawiło się w moim życiu odegrało w nim ważną role i nie byłabym sprawiedliwa
wobec tych moich ukochanych przyjaciół, oddając któremuś z nich palmę pierwszeństwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz