czwartek, 26 września 2013

Pięć pytań do pisarza - Krzysztof Maciejewski


1. Najważniejsze spotkanie z drugim człowiekiem.

Pewnie poprawną odpowiedzią byłoby wspomnienie spotkania z wielkim autorytetem moralnym, albo jakąś osobistością. Dla mnie najważniejsze spotkanie miało miejsce na porodówce 12 czerwca 2007 r., kiedy to pierwszy raz zobaczyłem moje dzieci - Hanię i Filipa...

2. Książka, do której wracasz.

"Kraina Chichów" Jonathana Carrolla - książka, w której przeglądają się moje wszystkie książki

3. Twoje miejsce na ziemi.

Mój dom - to miejsce, które nosze ze sobą, gdziekolwiek jestem.

4. Twoje największe marzenie.

Jeśli je zdradzę, na pewno się nie spełni. Marzenia wolą być nieodgadnione.

5. Zwierzę, które odegrało najważniejszą rolę w Twoim życiu.

Tych zwierząt było już wiele - to niesprawiedliwe, że żyją o tyle krócej niż my... Może wspomnę tu zatem pierwszego pieska - Bella była mocno egocentrycznym mieszańcem z wielką radością życia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz