piątek, 30 sierpnia 2013

HANNA GOWOROWSKA-ADAMSKA: "TRON OBU KRAIN"


To II tom egipskiej trylogii. Od razu powiem, że bardzo spodobała mi się okładka, która wygląda jak starożytny zwój. Tym razem możemy śledzić karierę ambitnego i żądnego zaszczytów Eje. Z pewnością i imiona pozostałych bohaterów nie będą dla Was obce. Urodę Nefertiti świat podziwia i dzisiaj, o Tutanchamonie również każdy słyszał. Będziecie mogli zobaczyć, jak powstawało Słoneczne Miasto i w jaki sposób Echnaton stał się prekursorem monoteizmu. Akcja z pewnością Was wciągnie, bo dużo się w tej powieści dzieje - zakazany romans, dworskie intrygi, tajemnicze zgony.Będziecie mieć okazję, by przyjrzeć się kolejnym czterem faraonom. Jeszcze raz powtórzę, że bardzo mnie cieszy fakt, iż polska autorka umieszcza akcję powieści w starożytnym Egipcie. Do tej pory najbardziej podobały mi się książki Christiana Jacqa. Teraz mam rodaczkę, której pisanie wcale im nie ustępuje. Mam nadzieję, że i III część trylogii przeczytam z równą przyjemnością.

KSIĄŻKA PRZEKAZANA PRZEZ AUTORKĘ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz