sobota, 31 sierpnia 2013

Anna Janko "Pasja według św. Hanki"



Wydawało mi się, że najpiękniejszą książką o miłości jaką przeczytałam w życiu jest "Pestka" Anki Kowalskiej. Jednak "Pasja według św Hanki" wywarła na mnie jeszcze większe wrażenie. Powieść jest pisana w formie dziennika, kobiety, żony i matki, która spotyka na swojej drodze MIŁOŚĆ. Właśnie miłość pisaną dużą literą, nie zauroczenie, romans, lecz wielkie uczucie, które zmienia widzenie świata, priorytety. Zmienia wszystko, a przede wszystkim Hankę. Anna Janko pisze językiem poetyckim, lekko narysowuje emocje, sytuacje. Pisze pięknie. To nie jest książka na jeden wieczór. To jest powieść, którą trzeba przemyśleć, poczuć, dotknąć tej złotej pajęczyny słów, utkanych przez autorkę. Anna Janko jest genialna, wielka. Aniu, dziękuję za wzruszenia, za łzy, za pełnię życia, którą odbierałam czytając Twoją powieść. Wiem, że będę do niej jeszcze wiele razy wracać.

2 komentarze:

  1. Dotychczas, od lat Anka Kowalska i "Pestka" były moją guru... Po tej recenzji, może zmienię zdanie? Oczywiście przeczytam i dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiamy serdecznie i prosimy o podzielenie się z nami wrażeniami po przeczytaniu "Pasji według św. Hanki".

      Usuń