środa, 16 października 2013

Pięc pytań do pisarza - Agata Kołakowska




1.Najważniejsze spotkanie z drugim człowiekiem


Może powinnam opowiedzieć niebanalną historię o przypadkowym spotkaniu ze starszym panem, który udzielił mi cennej życiowej porady, ale tego nie zrobię. Mimo, że istotnie spotkałam takiego starszego pana i faktycznie udzielił mi takiej porady. Mając w pamięci to miłe i niecodzienne wydarzenie, nadal za najważniejsze spotkanie z drugim człowiekiem uznaję dzień, w którym spotkałam mojego męża.

2.Książka, do której wracasz


Obecnie nie wracam już do żadnych powieści. Choć zdecydowanie najwięcej razy w życiu przeczytałam Anię z Zielonego Wzgórza. Teraz raczej sięgam po coraz to inne książki, bo przecież wciąż jest tyle pięknych opowieści, których jeszcze nie poznałam.

3.Twoje miejsce na ziemi


Dom. Zdecydowanie. Choć bardzo lubię podróżować to chwila powrotu do domu zawsze ekscytuje mnie bardziej niż nowy wyjazd. Wygląda na to, że jestem domatorką.

4.Twoje największe marzenie


Mówią, że należy marzyć ostrożnie, bo marzenia się spełniają. Ja marzę nieostrożnie, ale w tajemnicy.

5.Zwierzę, które odegrało najważniejszą rolę w Twoim życiu


Ciągle odgrywa mój kot Ratofel. To piękna przyjaźń, a do tego zupełnie bezinteresowna (jeśli nie liczyć faktu, że stanowię dla mojego kota jedyne źródło dostarczania jego ulubionych zielonych oliwek).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz