wtorek, 3 grudnia 2013

Małogorzata Kalicińska kończy osiem zdań

1. Pierwszy idol.....
Moim pierwszym idolem był mój Tatko. Bezsprzecznie! Miał co prawda tylko jedną rękę (był saperem co się raz pomylił) ale za to oswojoną, ciepłą i bezpieczną. Opowiadała mi o wielu rzeczach i wiedziałam, że kocha mnie bezwarunkowo. Gdy podrosłam mówił do mnie z największa miłością Zołzo Moja. Chodziliśmy razem na ryby jak miałam osiem lat.
Jak miałam złamane serce On wiedział pierwszy.

2. Książka, która nigdy mi się nie znudzi...
Ziele na Kraterze Melchiora Wańkowicza. Mądra ciepła, ważna.

3. Lubię w sobie...
Ja w ogóle siebie lubię. Niektórych to strasznie wkurza!
Lubię w sobie poczucie humoru i dystans jaki do siebie mam. Bo mam! I niemałostkowa jestem, i tolerancyjna, w ogóle Anioł nie kobita!

4. Najbardziej nie znoszę....
Chamstwa i agresji, krzyku i nonszalancji. I traktowania kobiet z góry przez niewydarzonych facetów. Jak słyszę o „literaturze menstruacyjnej” czy „dla kucharek” – to taka osoba, która wypowiada te słowa całkiem na poważnie staje się dla mnie powietrzem. Nieświeżym.

5.Brakuje mi...
Taty. Bardzo. I w ogóle tych którzy odeszli, ale tak w realu to mojej córeńki - starej kopy (ma 30), która mieszka bardzo daleko i mimo częstego kontaktu chciałaby Ją przytulić, poczuć Jej zapach, pogłaskać po włosach. Tęsknię jak diabli!

6. Humor poprawiam sobie... Różnie – pracą w ogrodzie, to zawsze działa. Komedia romantyczna też, a jak mi smutno przytulam się do Niego i od razu lepiej! Pod tym względem jestem niefeministyczna całkiem, bo mój Siwy jest lekiem na całe ZŁO.

7. Gdyby nie było internetu.... Poprosiłabym Siwego, żeby go wymyślił i zrobił z drewna. Piękne rzeczy robi! Drewutnię, półkę, stolik i spawa metal i elektryczność mu nieobca, więc chyba poradziłby sobie!

8. Rozczulają mnie...
Ja jestem ckliwa, więc wszelkie młode – ptaki, zające, psiaki, ludzie jako dzieci. Ostatnio ckliwieję przy staruszkach – tatko Siwego lat 90, chodził po pokoju i śpiewał ukraińskie dumki łamiącym się głosem. Opisałam to na blogu: http://kalicinska.blogspot.com/2013/09/kocham-cie-zycie.html
Blog Małgorzaty Kalicińskiej: Kocham Cię życie.
kalicinska.blogspot.com

1 komentarz: