wtorek, 17 września 2013

Pięć pytań do pisarza - Anna Klejzerowicz




1. Najważniejsze spotkanie z drugim człowiekiem.

To było spotkanie z Przemkiem Gintrowskim pod koniec lat 90-tych, w teatrze Ateler w Sopocie, z którym w tamtym czasie współpracowałam. Przemek był dla mnie legendą i nie mogłam uwierzyć, że na co dzień jest takim normalnym, fajnym człowiekiem, że jesteśmy po imieniu... Miał u nas kilka koncertów w trakcie cyklicznej imprezy Lato Teatralne - murem siedziałam na wszystkich.

2.Książka, do której wracasz.

„Śladami Inków” P. H. Fowcetta. Książka dla mnie kultowa. Przez wiele lat – wodząc palcem po mapie – szukałam wraz z autorem zaginionego w dżungli tajemniczego miasta.

3. Twoje miejsce na ziemi.

Miejscowość, w której mieszkam. Mój dom, ogród, las.

4. Twoje największe marzenie.

Móc w spokoju pisać do grobowej deski.

5. Zwierzę, które odegrało najważniejszą rolę w Twoim życiu.

Mój ukochany Rudi, pierwowzór kota Bolero z „Sądu Ostatecznego” oraz „Cienia gejszy”. Miłość mojego życia, najwierniejszy przyjaciel. Odszedł kilka miesięcy temu, lecz wciąż jest obecny w moim sercu – na zawsze.

1 komentarz:

  1. Aniu, dzięki Ci za dwie rzeczy; Za udostępnienie linku i za Twoje odpowiedzi. Odpowiedzi, które pozwoliły mi na lepsze poznanie Ciebie, jak Człowieka, i jako Pisarki. Świetny pomysł. Pozdrawiam Ciebie i Twórców tej strony.

    OdpowiedzUsuń