czwartek, 9 stycznia 2014

Pięć pytań do pisarza - Robert Kasprzycki



1. Najważniejsze spotkanie z drugim człowiekiem.
Naturalnie z moją dzielną Żoną. A w wersji serio z moimi nauczycielami języka polskiego – doktorem Emilem Bielą i magistrem Arturem Koteckim.

2. Książka, do której wracasz.
Więzień borstalu, Brendana Behana.

3. Twoje miejsce na ziemi.
Moja domowa krypta. 2 metry na 1,5 metra. Książki, komp, gitary. A serce i mózg dzielę między Śrem, Myślenice i Kraków. Każda z tych krain ma inne miejsce i inne przeznaczenie mentalne.

4. Twoje największe marzenie.
Dom z jabłoniowym sadem, jeziorem i życzliwymi sąsiadami. Taka tam, klisza.

5. Zwierzę, które odegrało najważniejszą rolę w Twoim życiu.
Mój pies, bokser, imieniem Ares. Kiedy zachorował zajmowałem się nim jak bojowa sanitariuszka. O co siebie, jako żywo, nie podejrzewałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz