czwartek, 3 października 2013

Pięć pytań do pisarza - Anna Pasikowska




1. Najważniejsze spotkanie z drugim człowiekiem

Najprawdopodobniej jeszcze nie nastąpiło, nie umiem wskazać ani sobie przypomnieć. Gdyby tak było nie musiałabym się zastanawiać. Wszystkie spotkania są lub były w jakiś sposób ważne ale czy najważniejsze?

2. Książka do której wracasz

Trylogia Stanisławy Fleszarowej Muskat Pozwólcie nam krzyczeć, Przerwa na życie, Wizyta. Ilekroć czytam nigdy się nie nudzę, wracam do niej najczęściej. Anna Karenina w drugiej kolejności.

3. Twoje miejsce na ziemi

Tam gdzie jestem, mieszkam. Moje miasto Szczecin, aczkolwiek nie jestem uzależniona. Gdyby przyszło mi mieszkać gdzie indziej chyba bym się dostosowała.

4. Twoje największe marzenie

Nie mam. Co nie znaczy, że wszystko mi się spełniło. Chyba nie umiem marzyć, nie miałam czasu, poza tym mocno stąpam po ziemi. Z pokorą przyjmuję to co daruje mi los.

5. Zwierze, które odegrało najważniejszą rolę w twoim życiu.

Nie wiem czy odegrało, po prostu jest. Mój pies, czekoladowy labrador. Jest ze mną od dwunastu la,t najłagodniejszy pies na świecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz