poniedziałek, 7 października 2013

Pięć pytań do pisarza - Ewa Bauer


1. Najważniejsze spotkanie z drugim człowiekiem.

Najważniejsze dla mnie jest spotkanie z człowiekiem. Każdym. Bo każdy coś wnosi do mojego życia. Czegoś mnie uczy. Kolekcjonuję ludzkie emocje, uwielbiam poznawać nowych ludzi, spotykać starych znajomych. Najbardziej emocjonalnym jednak spotkaniem, było dla mnie poznanie Alexa, mojego kuzyna z Argentyny. Dzieliło nas wszystko, dziś wszystko łączy. Od pierwszych minut spotkania nawiązaliśmy bardzo silną więź i porozumienie. Pomimo odległości, innego języka, wiem, że wystarczy jedno słowo, a on pojawi się przy mnie. Mój przyjaciel.


2. Książka, do której wracasz.

Bez wątpienia „Mały Książę” Antoine de St Exupery – mam kolekcję ponad dwudziestu egzemplarzy, w różnych językach. Niemal każde zdanie w tej książce niesie przesłanie.


3. Twoje miejsce na ziemi.

Wszędzie, gdzie jest nieskażona natura. Las. Ogród. Góry. Morze.


4. Twoje największe marzenie.

Móc żyć, w miejscu, które mogę nazwać moim miejscem na ziemi. Otaczać się ludźmi, których spotkanie było dla mnie ważne.


5. Zwierzę, które odegrało najważniejszą rolę w Twoim życiu.

Od kiedy pamiętam miałam psy. Kiedyś Riki zwana Kryzysem i Kara. Teraz jamniczka Zuza. Bardzo poczciwa staruszka.

1 komentarz:

  1. Kapitalne odpowiedzi, Ewuniu miło Ci poznać i z tej strony. Lecę czytać dalej, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń